Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Management osobního rozvoje
Dvořáčková, Dagmar ; Hubinková, Zuzana (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Diplomová práce „Management osobního rozvoje“ je zaměřena na analýzu v oblasti managementu osobního rozvoje u výrobní společnosti ITAB Shop Concept CZ, a.s se zaměřením na technicko-hospodářské pracovníky a především na manažery společnosti. Teoretická část je soustředěna na vymezení základních pojmů v této oblasti, na osobnost manažera a jeho požadavky, self-management (time a stres management), na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců. Dále se věnuje vnitřním a vnějším vlivům působící na rozvoj manažera, na zvyšování výkonnosti prostřednictvím duševní hygieny, životního stylu a wellbeingu. Praktická část se zaměřuje na současný stav managementu osobního rozvoje a pravidla, dle kterých probíhá výběr a volba rozvoje a vzdělávání. Je zacílena na zjištění požadavků na manažery a na návrh konkrétního řešení, které poukazuje na možnosti dalšího rozvoje společnosti.
Zlepšení a rozvíjení leadershipu a týmové práce
Stejskal, Radek ; Hudec, Jiří (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce „Rozvíjení a zkvalitnění leadershipu a týmové práce“ je na základě praktických a teoretických poznatků podat návrhy na zlepšení metod leadershipu u firmy Alticor. Skládá se ze tří částí. První část se týká teoretického vymezení leadershipu. Druhá část se zabývá analýzou metod leadershipu, know-how a celkové situace firmy Alticor na trhu. Třetí část se zabývá návrhy na zlepšení metod leadershipu u této firmy.
Management osobního rozvoje
Krejčířová, Alena ; Ondrušová, Denisa (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Diplomová práce „Management osobního rozvoje“ je zaměřena na analýzu problematiky u manažerů obchodní společnosti Advantage Consulting s.r.o. Teoretický rozbor se soustředí na time management, stres management, osobního rozvoj a dále se věnuje problematice osobnostních typů. Je provedena analýza u jednotlivých manažerů ve všech zmíněných oblastech a jsou formulována doporučení pro zvýšení úrovně managementu osobního rozvoje.
Management osobního rozvoje
Křenková, Vendula ; Škodová, Eva (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Diplomová práce Management osobního rozvoje podává nejen teoretický obraz o problematice managementu osobního rozvoje ve všeobecném pohledu nýbrž i praktický náhled na zkoumanou společnost CNC KOVO s.r.o. se zaměřením na pracovníky výroby, mistry a v neposlední řadě i manažery společnosti. V teoretické části budou charakterizovány některé ze základních pojmů sledované oblasti, především time management, stress management či rozbor osobnosti manažera. Získané poznatky se dále aplikují na praktickou část a diplomová práce vyústí v doporučení pro zvýšení úrovně osobního rozvoje zaměstnanců firmy, jakož i celého podniku.
Rozdíly v uvažování o výchovných cílech u vychovatelů školních družin ZŠ Záboří a ZŠ T. G. Masaryka Blatná
ŠVEC, Václav
Práce se věnuje cílům ve školní družině. Charakterizuje školní družinu, její školní vzdělávací program a popisuje nejdůležitější vývojové charakteristiky dítěte, které ovlivňují tvorbu výchovných cílů. Dále je v práci popsána role vychovatele ve školní družině. Ve druhé kapitole se práce zabývá termínem cíl a cíli ve školní družině v návaznosti na cíle školního vzdělávání. V poslední části představuje práce ilustrativní anketu provedenou s vychovateli dvou vybraných školních družin (ZŠ Záboří, ZŠ T. G. Masaryka Blatná). Získané informace potvrzují, že vychovatelé s výchovnými cíli i kurikulárními dokumenty, jež na ně odkazují, pracují.
Umělecko-výchovné kontexty hudební pedagogiky v inovaci primárního vzdělávání
Hons, Marie
Disertační práce s názvem Umělecko-výchovné kontexty hudební pedagogiky v inovaci primárního vzdělávání charakterizuje z vědeckého pohledu filosofie, psychologie, hudební psychologie, neurofyziologie, pedagogiky a hudební pedagogiky význam hudební výchovy pro rozvoj osobnostní integrace člověka. Navazuje na podněty nové akademické disciplíny transdidaktiky a provádí její dedukci do praktické roviny primárního vzdělávání, v jehož ohnisku jsou silnými aktivizačními prostředky hudební činnosti. Prostřednictvím autorské tvorby a využití uměleckých inspirací cílí na součinnost hudebních činností s ostatními esteticko-výchovnými disciplínami, za jejichž spolupráce dochází k prohloubení emocionálního prožitku a rozvoji vztahu k uměleckým a etickým hodnotám, vedoucích k objevování krásna. Prohlubování prožitků při uměleckých aktivitách umožňuje na základě polyestetičnosti a integrativity kvalitní komunikaci kognitivních a emocionálních procesů ve vědomí dítěte. Dochází k jejich zintenzivnění, což představuje nezastupitelný vliv na zkvalitnění a rozvoj osobnostní integrace dítěte ve velmi důležitém období počátku školní docházky. Současné vzdělávání může prostřednictvím transdidaktiky s využitím polyestetičnosti a hudební integrativity takový proces pozitivně ovlivnit. Tento fakt je přiblížen mimo jiné...
Pěvecký sbor jako jedna z možností trávení volného času
JEDLIČKOVÁ, Tereza
Práce se zabývá sborovým zpěvem z hlediska pedagogiky volného času, přičemž se zaměřuje na sboristy mladšího školního věku. Teoreticky popisuje volný čas, pedagogiku volného času, hudbu a hudební schopnosti. Dále charakterizuje pěvecký sbor, jeho rozdělení, popisuje jej jako zájmovou činnost a uvádí zařízení, která sborový zpěv organizují. Dále pak charakterizuje mladší školní věk z hlediska vývojové a hudební psychologie. Následuje teoretický popis hudebních aktivit, které slouží k rozvoji hudebnosti, pěveckého a rytmického cítění u členů dětského pěveckého sboru.
Představy dětí o smrti
JANDOVÁ, Denisa
Práce nabízí zamyšlení nad postoji člověka ke smrti, umírání a stárnutí. Nabízí pohled na téma z hlediska vztahů souvisejících se smrtí. Pojednává o vývojových stadiích dětí z hlediska vývoje jejich osobnosti, z pohledu psychodynamického, kognitivního a emočního vývoje. Nabízí zamyšlení nad správnou komunikací a nad otázkou, kdy je vhodný čas začít s dětmi hovořit o smrti. Předkládá využití jedné z výtvarných technik, kresby, ke zjištění představ dětí o smrti. V praktické části popisuje a vyhodnocuje grafická ztvárnění dětí předškolního a školního věku. Prezentuje tuto možnost využití kresby s knižním příběhem jako možnou cestu nejen pro zjištění představ dětí o smrti, ale i k dalšímu použití jako východisko z náročných životních situací. Tato metoda může pomoci k ujasnění myšlenek dětí na určité téma a může být návodem dospělým, jak s nimi na toto téma navodit vhodný dialog.
Půst a jeho význam pro osobnostní rozvoj
POCHOPOVÁ, Veronika
Práce se zabývá vlivem postu na osobnostní rozvoj člověka. Teoretická část charakterizuje dietu, hladovění a půst. Nahlíží na půst očima nejvýznamnějších náboženství světa, přibližuje jeho motivace, praktiky a cíle. Dále popisuje duševní a duchovní vývoj osobnosti z pohledu psychologie a filozofie, přičemž jej uvádí do kontextu s pedagogickou profesí. Praktická část potvrzuje vliv postu na celkový rozvoj respondentů. Dokazují pozitivní dopad postu nejen na zdraví, zrání lidské osobnosti, transcendentní přesvědčení, ale také na přijetí všeho, co nás obklopuje a čehož jsme součástí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.